Veckans sista...


Publicerat den: 2013-01-27 [20:58:03]

kväll och lillkorven är nu i säng efter en fullspäckad dag på Lekland, Frölunda och en massa spelande på våra Ipaddor... Vad jag än tycker om ungar och teknik så måste jag prisa dessa tekniska under. Jag blir förundrad hur min lilla unge på 2 år klarar av att bemästra spelen som vi laddat ner åt henne. Hon lär sig så fort att tom jag inte hinner med, men det får endast spelas på ibland och absolut inte användas som substitut för något annat.

Tja- som sagt är nu veckan slut.
I familjen letar vi vidare efter en stor sak men fortfarande är det inga nyheter. Jag märker att jag blivit otrolig petig och ifrågasätter en del men det är väl så man lär sig.
Ny vecka väntar runt hörnet med träning, matlagning, jobb och vänner på schemat.



Ute töar det och jag säger godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin