Nästa månad...


Publicerat den: 2013-06-02 [21:57:44]

....då är det äntligen dags att flytta ifrån Frölunda. Men vi flyttar inte långt. Endast 18 minuter med bil är det ifrån mina föräldrar så ingen behöver oroa sig över detta.
Anelia har för övrigt fått plats på förskolan i närheten av vårt hem. Förstahandsvalet blev det och vi är glada. Att få plats på dagis är verkligen inte alls lätt och vi kunde lika gärna fått plats vart som på Hisingen ....

Nu är det juni.
Jag måste läsa mer teori inför körkortet.
Halkan har jag gjort nu och det börjar närma sig förarprov och teoriprov. Uffff
Men har jag kommit så långt så går det inte att sätta sig och ge upp. Det kommer bli en frihet när körkortet väl är i hamn. Underbart att bara brumma iväg med bilen och slippa tänka på bussar och vagnar och jag vet inte vad...

Ja just det.
Jag sa ju att vi flyttar snart.
Måste börja packa och tänka på staket.
Jag vill ha ett vitt liggande staket, monterat på direktgjutna plintjärn för en långt livslängd. Blir nog bra.

Och en sak till.
Det är några arbetspass kvar innan jag går in i föräldraledigheten som för övrigt kommer att vara en hel månad.
Därefter väntar en månads semester.
Låter det bra?
Det låter bra!
Bra!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin