Glad Påsk


Publicerat den: 2013-03-28 [17:17:00]

till er alla. Jag inleder påskhelgen med att arbeta tre nätter. Men vad gör det när man har längtat som en dåre att få träffa kollegor och få skratta lite;)

Imorgon kommer vår lägenhet ut på Hemnet btw. Längtar som bara den att få den såld, städad och oss på plats i vårt nya hus i Bokskogen.

Ja- det var nyheten jag ville berätta.
Vi har köpt hus. Ett relativt nytt hus på två våningar med låg driftkostnad, nära dagis, bussar, centrum och lekplatsen.
Bokskogen är vår "trädgård" och utsikten - lite golfbanor, lite hamninlopp och en massa massa fågelkvitter och tystnad. Precis vad jag önskade.
Vi lämnar inte Göteborg.
Men vi säger hejdå till Frölunda den 12 juli i år.


Glad påsk.


Kommentarer
Postat av: Mamma till William och Wilma

God kväll snäckan..Är det så att jag har rätt att det är i Skåne ni flyttar ner till eller? Fint hus och grattis till hus köpet..om det är i SKåne kan vi träffas massor..bor inte allt långt där i från :) Ha en mysig påsk helg söta..Söt bild på din lilla goding som också börjar bli så stor..kram kram

2013-03-28 @ 19:27:27
URL: http://blondis81.blogg.se
Postat av: Nathalia

Grattis till erat hus.
Det ser jättemysigt ut gumman.
Vilken stor tjej ni har nu.. hon är så fin..
Hi hi torde du skulle berätta, att du skulle ha en bebis♥
Glad påsk fina♥

2013-03-28 @ 23:13:40
URL: http://nathalias.blogg.se/nattisnyaliv/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin