Om en månad....


Publicerat den: 2013-11-05 [09:21:46]

....fyller min lilla kråka hela 3 år!
Tänk att min lilla försvarslösa fågelunge som kom till denna värld en kall decembernatt, med den blyga vikten av 2775 gram och var 49 cm lång är lillstora tjejen nu:) Tiden den springer inte iväg utan praktiskt taget RUSAR förbi och jag gör mitt bästa att ta vara på varje ögonblick med denna fantastiska flicka.


Anelia. Jag är så stolt & glad över att just jag fick äran att få bli din mamma.
Vi ska göra ett fint kalas för dig med alla de som älskar och bryr sig om dig. Älskar dig min fina dotter.
Du är det bästa som hänt mig någonsin.


Kommentarer
Postat av: Jojo

Tiden går så fort! min lillskrutt fyller 3 år i februari..hur nu det är möjligt, hon kom ju nyss:)

2013-11-16 @ 23:50:53
URL: http://www.jojosfoto.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin