-Bye Bye SATS-


Publicerat den: 2013-10-10 [03:53:00]

Här om veckan fick jag säga bye bye till SATS efter 6,5 långa år hos de. Det var med stor sorg i hjärtat som jag sa upp medlemskapet, men SATS finns tyvärr inte på Backaplan längre. Istället har jag börjat träna på Nordic wellness och är faktiskt ganska så nöjd me de också.
 
 
Ett hejdå är ju inte för alltid heller :) Vem vet när jag väljer att bli medlem igen....

Annars ingenting nytt. Arbetar natt. Igen.
Beställde en söt kaninlampa till Anelia igår. Så att hon inte är rädd nattetid.
Blå är den. Hur fin som helst.
ja det var det de.
 

Kommentarer
Postat av: Emilia

Hej :-) Vilken fin blogg :-) Skulle vilja komma i kontakt med dig .-) Kan du maila mig?

Redaktions & kommunikationsansvarig på Allt för föräldrar

2013-10-10 @ 15:10:53
URL: http://alltforforaldrar.se
Postat av: Åsa - mamma till två

Äntligen tar jag mig i kragen och loggar in på bloggen :)
Min man är chaufför, men i vanliga fall så jobbar han 8-16, men nu de senaste 4 veckorna har hon jobbat 13 timmars dagar och senaste veckan jobbade han 4-12, då var han trött! Som tur är så återgår det till det normala nu på måndag, eller åtm ditåt :)
Hur många nätter jobbar du sådär i veckan? Trivs ni bra i nya huset? Eller var det radhuslägenhet?

Kramar från oss!

2013-10-12 @ 18:30:05
URL: http://familjenn.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin