Teddy - 30 år!!!!


Publicerat den: 2013-10-15 [02:39:00]

 
Jahaja, då var det gjort. Jag har banne mig lämnat 20 någonting och för ca 2,5 timmar sedan fyllt 30 år.
Herre Gud. 30 bast. Vilken ågren jag har haft inför att fylla detta hemska årtal.
Vad kommer ske nu liksom? Är jag gammal nu?
Är det nu livet ska börja ordentligt?
De säger det iaf :)
 
Ja men Grattis till mig själv.
Tack till mamma och pappa att ni gjorot mig till den personen som jag är idag.
Tack till min familj som alltid ställer upp för mig i vått och torrt.
Jag är lyckligt lottad som får ha alla dessa fina och underbara människor omkring mig.

Kommentarer
Postat av: Jojo

Stort grattis!!

2013-10-25 @ 23:49:57
URL: http://jojosfoto.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin