8 months......


Publicerat den: 2014-04-26 [13:17:19]

..... känns som en evighet......


Kommentarer
Postat av: 19 ÅR, TVÅBARNSMOR & GIFT.

Hej Theodora. För det första måste jag slänga in att du har ett helt otroligt fint namn, men det är visserligen någonting som du får höra ganska ofta va? Jag hoppas det i alla fal.

Måste säga att den kommentaren som du slängde in hos mig var otroligt fin, jag blev alldeles rörd av den. Läste upp den även för min man som även han blev glad, haha.

Du verkar verkligen vara en fin person du själv. Säger antagligen allt eftersom att du är barnmorska också? Det är så fint yrke, jag själv ska nu i augusti läsa till undersköterska. Det är verkligen någonting som jag ser fram emot :-)

2014-05-04 @ 09:18:02
URL: http://www.missvendel.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin