-Grattis till vår 4 åring-


Publicerat den: 2014-12-04 [20:36:16]

Vår älskade fina flicka fyller hela 4 år idag! Hipp hipp hurra hurra hurraaaaaaa älsklingen vår. Tänk att vi för fyra år sedan låg på BB på Östra sjukhuset och kunde inte se oss mätta på dig.
Den 4/12 -2010 klockan 00:32 föddes du älskade vän med en vikt på 2775 gram och 49 cm lång på rum 5 - Östra sjukhusets förlossning. En dröm förlossning efter en mardrömsgraviditet där vi inte visste om du skulle klara dig hela vägen eller inte.
Vi är så tacksamma för dig.
Ödmjuka inför livet och vardagen.
Nu sprudlar du av liv. 
Av lycka och av utveckling. 
Du lär dig skriva, räkna och uttala ord. 
Du sjunger ofta och älskar alla dina gosedjur.
Du gillar att gå till förskolan och du har ditt tjejgäng med vänner runt omkring dig. Nu gungar du också alldeles själv och blir mer och mer självständig för varje dag som går.
Du ifrågasätter, pratat om allt mellan himmel och jord. Du kan trotsa och gnälla så att öronen faller av men lika fort kasta dig i min famn för att jag är den BÄSTA mamman som finns :)
På lördag kommer släkten för att fira dig.
På söndag samlas många av dina vänner för att fira dig på leklandet. Hoppas du har haft en fin dag min älskade flicka och tack för att just du valde mig och din pappa till dina föräldrar.
















.... alla kärlek till dig min fina flicka & vovvepojke också så klart....




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin