-livet förr & livet nu-


Publicerat den: 2014-12-25 [21:41:11]

För en hel del år sedan då jag var några år yngre än vad jag är nu. Spenderades helgerna på Ferdinands med bästa vännerna och att dansa på borden var helgens höjdpunkt. Dricka vin var gott och vi började oftast kvällen med att pimpla vin inne på mitt flickrum i Frölunda. Därefter vinkade vi hej då till mina föräldrar för att därefter dra igång dörren och försvinna in i Göteborgs stadsliv. Kul hade vi iaf :)


Ikväll är många ute och partajar.
Ikväll är många ute och ger sitt allt.
Dricka, dansa och ha skoj.
Jag hoppas ni alla är måna om varandra, att ni håller ihop i grupp och aldrig låter någon från gruppen att traska bort helt själv.

Nu 10 år senare kan jag inte tänka mig  att trängas med en massa människor som agerar som om de aldrig sett alkohol i hela sitt liv.
En mysig dag hemma slår alltid alla utekvällar med dans på bord.
Men det finns ju tid och plats till allt - och så är det.




En långpromenad blev det iaf. Det räcker gott och väl.

E



Kommentarer
Postat av: Natalia Richardson

God fortsättning kära vän.
Hoppas du och din familj mår bra?
Stor kram till er från oss.

2014-12-29 @ 23:56:27
URL: http://nathalias.blogg.se/nattisnyaliv/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin