-Tidigt uppdrag-


Publicerat den: 2014-05-23 [23:21:54]

.....väntar mig imorgon igen. Inga bekymmer alls då uppdraget är så pass nära hem och tar några minuter att utföra, om ens det. Bemanningen kan leverera ibland;)
Några nätter väntar mig på Gynakuten också och efter sommaren kommer det nyheter på jobbfronten. Något jag länge önskat att arbeta med........

Inatt är vi barnfria iaf. Det blev lite Ullaredshoppning men efter att migränen slog till var det bara att slänga in sig i bilen och åka hem igen. Tur att vi inte valde Liseberg. Note to myself är ATT ALLTID ha med mig Naproxen i väskan så slipper jag sitta som en suckande, bitter mus som dessutom är "mute" då ingen får prata med mig och jag undviker att prata eller titta öht. Skoj. Typ. NEJ.



Godnatt


Kommentarer
Postat av: Natalia Richardson

Hej fina!
Å spänade vad som händer efter sommaren.
Hoppas du mår bättre i dag? I dag har jag och maken varit och provkört en båt vi är interserat av,har ätit luch på stan samt varit och kikad på lite saker till huset. Träfade med Kristina som hjölpte mig med mt manus.

2014-05-25 @ 18:39:41
URL: http://nathalias.blogg.se/nattisnyaliv/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin