-Tillbaka till verkligheten-


Publicerat den: 2015-08-04 [22:05:08]

Idag började jag arbeta igen efter min ledighet. 5 veckors ledighet och en hel del arbetspass blev det på Gynakuten. Men nu är jag som sagt tillbaka på abortenheten och rivstartade veckan med kaffe och härliga kollegor. Skönt❤️


Inatt ska det tydligen åska. Jag älskar åska. 
Åska, regn och tända ljus. 
I förra veckan drabbades Göteborg av jordbävning så att hela huset skakade och rutorna klirrade. Riktigt otäckt var det. Jag skulle precis göra mig färdig för att lägga mig för natten när ett mycket högt, dånande ljud hördes under ca 30 sekunder.  Det lät som att vi hade ett stort flygplan på väg att störta rakt på huset. Sedan dess har det varit lugnt. Jag har inte känt av några efterskalv som det tydligen oftast uppkommer efter en jordbävning. 

Godnatt💤💤💤💤💤💤💤


Varna - I miss you ❤️





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin