-Vår alldeles egna helg-


Publicerat den: 2015-12-22 [21:12:49]

Min kära dotter och jag har haft en alldeles alldeles underbar helg tillsammans. Vi åkte på en 22 timmars kryssning tillsammans❤️
Först så bildade vi upp till Götene där en anslutningsbuss tog oss till vår huvudstad. Därefter var det bara att stiga ombord på Birka Cruise som tog oss till Finland och tillbaka. Vi har ätit julbord, god frukost, lyssnat på olika band, badat, shoppat, myst och bara varit mamma och dotter. Välbehövligt💜 Kryssningarna med både Birka och Cinderella brukar ofta ha fina erbjudanden och just den här trippen kostade oss exskt 380 kr👍 Anelia älskade kryssningen så pass mycket att det blev lite tårar innan vi lämnade båten. Hennes önskan var att få in en säng ill i vår lilla hytt till hennes pappa och så en minisäng till vår Nemo och där skulle vi alla bo alltid😂


Eftersom jag ofta arbetar kvällar så sover hon när jag dundrar innanför dörren på kvällen och på morgonen lämnar jag tidigt. Ofta talar Nelly om hur mycket hon saknar mig och önskar att vi inte hade behövt gå till jobb/förskola utan istället vara alla hemma tillsammans. Lillskruttan min💙 

Snart är det jul och det vankas 4 dagars ledighet om nu inte Gynakuten skulle få kris och ringa. Vi inväntar släkt från Skåne och släkt från min sida💚









❤️❤️❤️❤️❤️🎀❤️❤️❤️❤️❤️

















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin