-Just a little bit of me-


Publicerat den: 2015-03-12 [00:05:48]


Saker jag brukar säga:
-Tjeeeenare, allt väl.
-Strålande! 
-Så gör vi.
-Okey.
-Hej-mammas-lilla-gosnalle (till Anelia så klart). 

Saker jag brukar tänka på:
- Jag tar det till helgen..... På måndag så....... (Dumt att skjuta upp saker i vardagen).
- Tiden. Tiden ska räcka till, till precis allt varje dag. Det går ju inte.
- Sömnen. Det är fortfarande en sak som upptar mycket av min tid. 

5 saker jag brukar drömma om:
- Att jag flyger högt högt eller att jag försöker flyga bort från någon/t men klarar inte av att komma upp i luften.
– Att jag är med i en flygplansolycka. Ush :(
– Att någon jagar eller förföljer mig.
– Om människor som inte längre finns i denna värld. Ibland drömmer jag om att jag träffar Filko igen och blir glad av att han mirakulöst har återkommit. Han brukar aldrig prata med mig i drömmen och försvinner sedan snabbt igen.
- Att jag är törstig eller kissenödig.

5 saker jag älskar att göra:
- Känna fredagskänslan och veta att jag och familjen har hela helgen på oss att hitta på saker.
- Lägga mig raklång i soffan med en kopp kaffe och titta på någon favoritserie.
- Sitta med goda vänner på något utställde vid havet, gärna vid solnedgång. Där så käkat vi middag och beställa en massa massa gott iskallt vitt vin.
- Att stänga av trampmaskinen efter 1 timme och vara nöjd.
- Hämta min flicka från dagis. 

5 saker som jag vill ska hända innan året tar slut:
- Mer utmaning i arbetslivet.
- Få ännu mer träningsmotivation.
- Printa ut en massa fina fotoböcker.
- Ta tag i ett "bekymmer" här hemma.
- Släppa lite på tyglarna och våga vara utan min flicka i mer än några timmar......

5 saker jag brukar beställa då jag är utomlands.
- Ice tea med persikosmak.
- Musslor med skal i smör och vitlök.
- Goda sallader.
- Iskallt vitt vin.
- Mojitoooooooo :)

6 saker som doftar underbart:
- Olika handlotions.
- Argan olja från Body shop.
- Clean parfymerna.
- Popcorn med smör och salt.
- Farmors mat.
- Nybryggt kaffe på morgonen eller då man precis kommit innanför dörrarna på jobbet.

5 saker jag vill bli bättre på:
- Sluta tänka tillbaka och älta en massa saker. Tiden går inte att vrida tillbaka.
- Bli ännu bättre på att säga NEJ och inte ha dåligt samvete för det.
- Hitta på ännu mer egentid med vänner. 
- Organisera bland fotografier.
- Våga testa nya träningspass. Kanske springa ett lopp fast jag avskyr att springa....

5 saker som får mig att garva:
- Djur som gör konstiga och roliga saker.
- Anelias fantasi :)
- "Insider" skämt på jobbet eller med vänner.
- Kiss och bajs och pruttprat- ja men visst är jag fortfarande i det stadiet :/
- Barn och djur tillsammans. 

5 saker som gör mig till mig:
- "Katastrof-tänket" när det kommer till mig eller mina närmaste.
- Jag avskyr att vara sen eller i tid. Helst ska jag vara för tidigt på jobbet/träffen/ flygplatsen/ hållplatsen osv osv.
- Mycket mån om mina närmaste. Måste varje dag försäkra mig om att alla lever och mår bra. Annars kan jag inte somna. 
- Jag pratar med min mamma eller pappa eller båda två minst 1 gång om dagen.
- Jag har alltid klänning  på mig.




Hej svejs.








Kommentarer
Postat av: Natalia Richardson

Hej älskade fina vännen!
Kul lista,får jag ta den till min blogg?
Saknar dig och hoppas vi kan ses snart.
Kram!

2015-03-31 @ 23:11:31
URL: http://nathalias.blogg.se/nattisnyaliv/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin