-Den bästaste mamman i väääääääärlden-


Publicerat den: 2015-09-11 [20:56:31]




❤️


Enligt min fina flicka är jag den bästaste mamman i världen. Det finns inga lika bra mammor som hennes mamma. Ikväll kramade hon mig länge och bedyrade sin kärlek till mig. Tack min älskling❤️ Du är den bästaste av de alla i hela vida världen❤️ 

Jag har arbetat så många kvällar den senaste perioden. Det betyder att jag är den som följer henne till förskolan och därefter träffar hon mig dagen efter. Hon sover ju när jag kommer hem från jobbet och då är det endast jag som kan pussa och krama på henne. Det märks att hon saknar mig när vi ses så pass sällan. Vi har valt att samsova alla tillsammans så vi iallafall kan vara tillsammans nattetid💤💤💤💤 Då har jag tillgång till henne alltid❤️

Jag minns när vi höll på med sömnmetoder och hur viktigt jag tyckte det var med rutiner och tider och Gud vet vad. Visst är det viktigt med rutiner men det finns gränser och skulle vi ha turen att få fler barn så kommer jag från dag ett att sova nära mitt barn. Det viktigaste är att alla är trygga och mår bra nattetid och är det så att vi mår bra av att sova nära- tja, då så får det vara så❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin