-Nerbäddad-


Publicerat den: 2015-09-06 [09:04:49]

En extra natt på Gynakuten är över, inatt kör jag ännu ett extra pass. Det är bra det då jag gör en natt på mitt nuvarande arbete imorgon och behöver då inte byta tillbaka dag och natt utan försöka (????!!!?!!?) sova lite under dagen. Vi vet ju alla hur bra jag är på det......


Ute är det höst. Visst är det så?
Löven ändrar färg och faller till marken.
Välkommen hösten då💕
Ja just det, en sak till. Mitt älskade barndomshem är kvar i våra ägor. Jag har inte hjärta och själ att sälja det. 
Istället görs omfattande renovering på fasad, det värmeisoleras under oss och hela jäkla taket byts ut. Det är därför jag arbetar så mycket extra. Allt kostar men så är det när ett hem ska bevaras. Det måste konstant underhållas. Längre fram är det dags för badrummet och lite i köket. Ingen som egentligen behöver göras om men har man väl börjat så är det lite svårt att sluta.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin