-Zucchero here we come-


Publicerat den: 2015-09-17 [22:23:51]

ÄNTLIGEN!!!!!!! En dröm som kommer att bli sann, bara vi alla mår bra och har hälsan i behåll. Förvisso är det om 1 år men det kommer att ske. Min älskade pappa har fyllt 60 år och fått presenter. Presenten av mig och familjen är Zuccheros konsert på Arena i Italien. Närmare bestämt i Verona. Romeo och Julias stad. Under 3-4 dagar kommer jag och pappa att vistas i Verona och äta god italiensk mat. 
Vi kommer sitta på tavernor och dricka vin. Vi kommer att gå och se Julias balkong, hennes grav och förhoppningsvis besöka huset. Vi kommer att se Gardasjön och bara vara far och dotter. Zuccheros konsert kommer att bli av den 20 september så att det blir förmodligen att flyga den 19 i så fall. Det kommer att bli makalöst underbart. Fantastiskt ❤️ Zucchero är italienare så han är på hemmaplan och de kan jag tänka mig att det blir fart på publiken men det brukar alltid dansas på hans konserter. 

Tyvärr går det inte att boka flyg riktigt ännu men det kommer det också. På konserten så sitter vi allra längst fram❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️ Tänk att jag äntligen kommer att få uppleva en av mina favoriter. Zucchero har jag älskat så länge och min och Pärs bröllopsdans dansades till Zuccheros låt - Diamante❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
När jag haffade två biljetter allra längst fram så skrek jag rakt ut här hemma. Jag kan säga att de gick som smör i solsken. Snabbt med andra ord men nu har vi de och jag hade en glad pappa på sin födelsedag. Jag hade laminerat olika bilder och när han öppnade sin presentbox så fick han bild för bild gissa sig fram till vad presenten innebar. Duktig var han också👍👍👍👍👍👍👍






Det var nog allt för denna gången.
Imorgon är det fredag och det gillas👍
I helgen hänger jag på Gynakuten. Som barnmorska så att säga😄


Natti natti💤💤💤💤💤💤💤

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken härlig pressent <3 kram från oss
Www.keeya-keeya.blogspot.com

Svar: Visst är det:) En dröm som äntligen blir av!
Kram till dig också ❤️
caitlin

2015-09-18 @ 07:44:02
Postat av: MIlla

Är du Pär fortfarande gifta? Är så längesen jag kika in här o såg mest om dig vovven o Anelia

2015-09-24 @ 18:07:14
URL: http://lifeofmilla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin