-Yoga & vår i luften-


Publicerat den: 2016-02-27 [14:47:14]

Mitt första yogapass och jag är fast. Något drastiskt måste ske för mig inom träningen annars går jag aldrig dit. Hittar bara på en massa ursäkter och så går dagarna och helt plötsligt har flera månader passerat utan att jag dragit mitt SATS kort en endaste gång. 
Nu är det nästan ett halvår sedan jag gick över till att äta helt vegetarisk kost. Detta för att se om sömen blir bättre och se där - kroppen mår så mycket bättre och har även minskat en del i omkrets av att bara sluta käka kött. Sedan 2013 så kan jag räkna tillfällena som jag druckit lite alkohol. Sömntabletter var år och dar sedan jag använde. Skönt!
Nu vill jag tighta till mig igen och får helt enkelt inse att det som pushar igång mig och håller mig motiverad är just träning i grupp. Enstaka tillfällen kan jag träna själv men annars är det gruppträning som gäller. Träning ska vara roligt annars kan det kvitta........
Så fort träningskläderna är på så känns allt så mycket lättare så det gäller att komma över den där "jobbiga tröskeln" och just do it!
Jag får helt enkelt klä på mig träningskläderna så fort jag vaknar upp.


Trevlig helg❤️

Kaffe i solen.

Vårkänslor.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin