-Nu får det vara nog-


Publicerat den: 2016-01-07 [20:43:23]

Idag fick vi hem vår dammsugare igen. Nemo är hemma efter två nätter på djursjukhuset. Han har varit magsjuk eller slickat i sig något utomhus och inte kunnat behålla något och haft så ont i magen. 
Det är inte förstå gången han ligger inne för det heller. Igår dammsög han hela rummet på sjukhuset när jag kom på besök. Han letade efter käk. Men värst var nog när han hade en halv sandlåda i buken och fick opereras akut...... Herregud denna hund alltså. Får det aldrig vara nog nu?
Han har blivit väldigt noga med att gömma mat på sista tiden. Det är ofta han står och försöker "gräva ned" korvbitar lite överallt hemma och roligast var nog när han stod vid julgranen pch försökte gräva ned sin korv😂

Jaja, han är hemma nu iaf vår lille prins och jag försöker kurera mina söndergråtna ögon. Alla ultraljud och röntgen visar på inga avvikelser och cancern håller sig borta. Just nu iaf.

Tack Gode Gud!








& så avslutar vi med mina mål för 2016
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin