3 långa år…


Publicerat den: 2021-12-11 [19:39:23]

…utan dig Nemo. För tre år sedan stod hela familjen samlad runt dig på Västra Djursjukhuset. Jag höll dig i min famn och lät mina tårar falla på din mjuka päls när första sprutan gjorde så att du slöt dina vackra, mörka ögon. Jag tackade dig om och om igen för alla år du hade givit oss. Resterande två sprutor fick pappa hålla i dig. Mitt hjärta hade redan brustit och jag hade inte förmågan att hålla i något alls. Längre. Du var alldeles för sjuk och hade kämpat mot en cancer som gav dig endast 6 månader att leva. Du visade sjukdomen fingret och gav oss nästan FEM långa år till. 
Sista bilden på min näthinna har för alltid etsat sig fast i mig. Veterinären som höll i dig. Ditt sista andetag var redan taget och nu fick varje familjmedlem säga sitt hejdå. Jag, Anelia, pappa Pär, mamma och tati var alla där. Vi pussa dig och tackade dig för allt.
Idag har vi älskade Skrållan hos oss. En vovve som i många år levt på annat håll, med andra människor. Men ödet gjorde att hon kom för att förgylla livet efter dig. Hur många djur vi än kommer att utöka livet med så förblir en plats alltid otroligt tom.
Vi älskar och kommer alltid att sakna dig här hemma❤️

(null)

(null)


Kommentarer
Postat av: Natalia Richardson

Jag häll Oskar precis som du häll.i din.
Och grätt så jag knappt kunde andas.
Kram❤

2022-02-01 @ 22:09:27
URL: http://nathalias.blogg.se/nattisnyaliv/
Postat av: Natalia Richardson

Jag häll Oskar precis som du häll.i din.
Och grätt så jag knappt kunde andas.
Kram❤

2022-02-01 @ 22:09:30
URL: http://nathalias.blogg.se/nattisnyaliv/
Postat av: EdwinDossy

naomi_henderson_83's Profile [url=http://www.ingender.com/forum/peep.aspx?ID=203291]More info!..[/url]


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin