-Att få komma bort-


Publicerat den: 2016-04-24 [10:35:13]

Den 4 juni drar ett tjejgäng iväg på en liten kryssning med Cinderella från huvudstaden - Stockholm.  Det ska verkligen bli gott att få skaka på de lurviga och bara komma ifrån alla uppgifter man har som en av två vuxna i ett hushåll.
Det har varit så mycket med Nemo sista tiden att jag inte vet vart jag ska vända mig. Han mår bra och just nu försöker vi få ned hans levervärden som är det som krånglar för honom. Men eftersom han svarar så bra på cytostatikan så kommer han få sin tablett var 6 vecka istället för var 3-4 vecka. Cytostatikan är så giftigt att den slår ut hela hans system ett tag. Tyvärr tar levern stryk. Han får proteinsnålkost så att levern slipper jobba så mycket och så avvaktar vi. Det är nog det som är värst. Just att inte veta........
Men vi gör allt för vår lilla kille så länge han inte lider.
Han är så pigg och allert att det är svårt att förstå att han har en så pass aggressiv cancer i sin kropp. Det ska vara en omöjlighet att han har överlevt så pass länge med detta och även gått obehandlad ett bra tag innan Jönköping kopplades in. De flesta dör inom 6 månader. Jag upptäckte Nemos sår på läppen ( då var den en prick) i Maj förr två år sedan. TVÅ ÅR SEDAN. Ja det säger ju sig själv.....









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin