Männen i mitt liv . . .


Publicerat den: 2007-04-19 [21:34:06]

image83


Mhhhh imorgon ska man upp lagom med tuppen. Dvs 05:15 medans min älskling ska få fortsätta sova, det förtjänar han verkligen. Men fredag är fredag och därefter väntar en ledig helg. Toppen!!!
Dock kommer inte vin toppa fredagskvällen, eftersom jag nämligen laddar inför ett 2 timmars långt spinningspass på lördag :) får se om jag kommer ut från salen levande eller ej . . .
Hur som - lördag räknas ju också och då ska jag med vänner eller älskling eller varför inte själv, sätta mig med några glas och bara vara. Underbart!
För tillfället väntar jag på mina två pojkar som är ute och kissar. Eller en kissar iaf och nu precis traskade han in med rumpan full av bajs. . . bläää, jag måste duscha honom . . .
Hur som så älsklar jag de båda två!!!!

God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin