De snyggaste kvinnorna i världen. . .


Publicerat den: 2007-08-02 [23:32:16]


1. Mor min. Ingen kan dela första plats med henne. SLUT!!!



image416

2. Beyonce. Älskar hennes kurvor, hennes kropp och hennes allt.

image417

3. Jessica Alba. Söt, söt, socker söt!!!

image424

4. Adriana Lima. Världens snyggaste modell enligt mig.

image419

5. Rihanna. Att kunna sjunga, dansa och se ut som en gudinna. . . inte illa pinkat va?!

image420

6. Tyra Banks. Naturlig och mycket vacker skönhet. Ett stort plus att hon inte håller på det jätte smala idealet.


image422

7. Här hyllar jag både Shakira och Beyonce. Båda har underbara kurvor, rumpor, bröst, hår och allt annat.
Underbart snygga.


image423

8. Christina Aguilera. Den kvinnliga, välformade och sexiga Christina är snyggast.

image425

9. Adrianne från
Top model med Tyra Banks.

image426

10. Nelly Furtado. Älskar allt med henne. Önskar ibland att det var jag som stod där på scenen med Timberlake och Timberland. hahaha.


image421

11. Britney var min Gudinna när jag var yngre. Älskar henne fortfarande.
Hon kommer alltid vara nr 1 för mig. Det var genom henne jag stod där på baren och skakade på de lurviga. . .


Världen är full av vackra människor. Och vackra kvinnor finns det mycket av, jag kunde ju nästan inte välja.
Nu ska jag kolla vidare på dessa underbara skapelser. . .


Eller vad säger ni????

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin