Dogtag.


Publicerat den: 2007-08-02 [21:48:18]

Genom en annan skön bloggare så har jag fått smak på affären Melta. Den finns både som webbutik och affär in real. Denna sköna butik går att skåda i gbg och det är därifrån som jag fått info om att de säljer sådana godingar.
Jag har länge letat efter en ren, "diamantpryd" dogtag att ha hängandes runt halsen.
Visst finns det en massa sådana runt om i stan, men antingen har de playboy kaningen på eller en annan ful tag.... Och - thats a big nono for me. Min bästa vännina i Varna hade en sådan i förra året och sedan dess är jag in love, and now - så verkar det som om jag har hittat den. Hoppas bara den är lika vacker i verkligheten - för då slår jag till :) Och så ska storleken matcha också :) Denna skönhet kommer att passa snyggt till en snygg skjorta :)

image409

199 kr för denna goding.
Melts.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin