En lugg, en sy kit och en fishund.


Publicerat den: 2007-08-03 [00:49:44]

Nu så har jag klippt till min lugg - again. Liksom.
Jag har ju icke tänkt att ha lugg till the wedding. [ nä då ska det vara något med snehår eller så] men just nu så är det en long time tills dess så det fick bli ett litet klipp här och där på luggen och så plattade jag skiten också. Blev faktiskt riktigt nicigt :) Lite som Nelly då, och ni vet ju att jag avgudar Nelly :) Yes.
Och vet ni vad??? idag så hittade jag en sådan där mini-sy-set i rosa - på ICA... jag blev överklycklig.
Nu snart ska jag dock sova gott.
Både man och son ligger och sover.
Vovvso har förstått att mamma kan blogga till sent på natten, så att han har intagit plats på min kudde och den är säkert pruttad på och snarkad på . . . :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin