Inbjudningskort & bröllopsglas. Landet och skinande sol.


Publicerat den: 2007-08-16 [08:17:23]

Det blev ingen strand igår, jag blev så yr på stan att vi mest fick sitta i skuggan och dricka saker med mycket socker i. Och varmt var det också :/
Våra inbjudningskort var klara att hämta och nu väntar bara tryckeriet på de :) Jag kommer att få sätta ihop de själv så det blir roligt att få pyssla lite när vi kommer hem till Sverige igen :)
Vi valde även ut våra egna glas också.
Två handgjorda, stabila och helt underbara glas. Älsklingens är ljusblå och min ljusrosa.
Nu i dagarna ska vi få de graverade också :)
Kvällen spenderades nere i Varna. På en helt fantastisk restaurang precis vid stranden.
Där käkade jag och älsklingen god mat och drack lite gott också :)
Jag kör vidare på mina musslor då det gäller att passa på när det är så pass billigt. . .
Snart kommer vi ju hem till Sverige och svindyra kräftor.
Så man får passa på som sagt :)

Yepp. Yepp.

Här är det iaf. dödsvarmt nu redan innan kl hunnit slå nio och om en timme åker vi till landet.
Landet där Lelja Shivi och Chicho Dancho bor. Far-mors bästa vänner och de som skött om mig jag jag var en liten tös. *älskar*

Kommentarer
Postat av: evelina

tack =)
vad synd att du mådde dåligt! men det är väl ganska lätt att inte dricka tillräckligt när man är van vid sveriges temperatur!
vad ska ni skriva på glasen? datum och namn?
kramar

2007-08-16 @ 08:42:01
URL: http://evelinastrand.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin