Vin & chillinötter.


Publicerat den: 2007-08-13 [22:18:03]

Älsklingen och jag har varit ute på stan och ätit på restaurang BM som ligger precis vid stranden.
Jag är så förtjust i deras nyplockade, varma musslor och bara måste få i mig en sådan portion, med en massa citron och något glas med vitt vin. Därefter avrundade vi kvällen med en promenad längst stranden och bussen hem.
Nu precis har vi suttit och pratat lite på våran balkong, delandes på lite chilinötter/chips/vin/öl och så ett parti maxi yatzy....... now its time for bed.
God natt.
Kl: 07:30 ska jag upp för att åka iväg och testa min bröllopsklänning.

Kommentarer
Postat av: evelina

ååh jag e så avis på dig som får vara nere i värmen o planera så roliga saker! kanske ska prova min klänning imon för att bli mindre avis? nae det funkar nog inte, det är ju roligare att provva första gången =)
kramar

2007-08-13 @ 22:40:05
URL: http://evelinastrand.blogg.se
Postat av: Anonym

Jag är också sugen på lite chillinötter.

2008-04-04 @ 11:24:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin