Barn kan verkligen vara smarta.


Publicerat den: 2007-12-09 [18:24:31]

Pojke ~12 beställer och betalar, kommer sedan på att han glömt köpa något och går bort en bit och raffsar åt sig något och går tillbaka till kassan, där en ny kund blir betjänad.
Kassörska ~30 (svalt): Du borde komma på vad du ska ha innan, lite smartare kanske?
Pojken (ännu svalare): Det är inte jag som är 40-plus och jobbar här, 7-Eleven-Einstein!



(En mormor och hennes barnbarn 4+ är ute och går).
Mormor: Gå ner därifrån så du inte ramlar!
(Pojken ignorerar mormor).
Mormor: Gå ner därifrån!!
Barnbarnet: Kom mormor det är kul
Mormor: Nej, det där ska inte jag göra.
Barnbarnet: Jo, mormor annars dödar jag dig.
Mormor (förskräckt): Schh! Säg inte så, tyst!
Barnbarnet: Jag dödar dig mormor, gör det annars dödar jag dig.


Klockrent.

(En mycket hårig man i shorts och linne kommer in i vagnen).
Pojke 5+: Mamma, varför har den där mannen päls?
Mamman: Men Schhh!
Pojke 5+ (skriker): Men varför har han päls?!
(Alla på tåget börjar le, mannen tittar ilsket på ungen).
Pojke 5+ (lite rädd): Mamma, björnen tittar argt på mig nu!


Kommentarer
Postat av: Carolina

Haha, jag vet. Fast jag kan tycka att tyskar är rätt trista, kan bero på att jag hatar det tyska språket. Men det är ganska coolt att man bara kan taska in i en affär så står dom där och bjuder på vin- och drinkprover haha :D Mer sånt i Sverige. Tänk om man liksom kunde gåt ill Ica MAXI och förfesta gratis ;D

2007-12-09 @ 20:58:29
URL: http://melikey.blogg.se
Postat av: Annika

Underbara!!

2007-12-09 @ 23:40:39
URL: http://fashionrebell.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin