Favoritsallad?


Publicerat den: 2007-12-20 [10:09:18]



image849
Godmorgon mina vänner.
idag känns det mycket bättre i kroppen och jag får bara inse att jag får dras med småsnuva ist. för att bli riktigt sjuk. Ganska jobbigt att det aldrig bryter ut men man får vara glad att immunförsvaret är så pass bra fortfarande :)
Idag tappas det blod i Nordstan så kom dit vet jag. Vi behöver blod nu innan julen.
Funderar på att åka iväg till Piccadili och handla en stoooor sallad med bönor - väldigt god och så räcker den 2 hela dagar! 
Favoriten är bulagriska bönsallad eller en äkta Grekisk sallad. Utan olja. Endast vinäger :)

Vad är eran favoritsallad?

And remember:

Det finns bara en verklig framgång -
att kunna tillbringa sitt liv på det sätt man själv vill

- CHRISTOPHER MORLAY -




kram på er.

Kommentarer
Postat av: Angel

Ha en underbar dag gumman,min favorit sallad är kyckling,så grymt kräsen på grönsaker isssh hahaha.

2007-12-20 @ 11:24:42
URL: http://angelsmode.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin