REA flickor:)


Publicerat den: 2007-12-26 [10:47:34]



image879
Godmorgon mina vänner.

Vi är för tillfället inne i annandag jul och älsklingen är på jobbet, kusinen och Nemo snarkar och jag super kaffe :)
Idag attackerar vi nog REAN ute på stan och slåss med alla andra shppinggalna tanter och flickor.
Därefter hade jag tänkt varva ner med ett pass Dansaerobics - röd klass *hjälp*. Men lika bra att ge sig in i leken och verkligen försöka bli bättre på allt som har med dans att göra! Sedan skadar det ju inte att det är så förbannat roligt och befriande.

Vad pysslar ni med då?

Kommentarer
Postat av: Evelina

haha hoppas ni hittar nåt o inte blir fällda av några tanter =)
tror inte det blir stan idag faktiskt, ska jobba men vet inte riktigt när! har 14-22 pass men hon är inte hemma så det beror på när hon kommer hem =)
skulle dock behöva köpa ett datorfordral om jag ska ta med den upp till piteå imon!

röd klass, är det det svåraste?

krama!

2007-12-26 @ 11:13:58
URL: http://evelinastrand.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin