Goda vänner och många skratt :)


Publicerat den: 2007-07-16 [10:51:15]



image337
Oj vad länge sedan det var som jag bloggade. En hel dag faktiskt... det är länge det :)
Men under lördagen så var F huvudpersonen och vi käkade god middag och tjötade en massa hemma hos henne. Igår var jag och älsklingen på Silvan för att välja ut färg till köket och därefter for vi till IKEA för att köpa saker till hemmet . . . Och yes - allt kostar och det svider i plånboken, men wow vad fint hemmet blir för varje dag!!!
På kvällen gick jag hem till grannen - med andra ord bEst vännen, tog det väldigt lugnt och pratade en massa :)
Idag however så har jag endast hunnit med att träna kondition på SATS och rasta hunden en sväng.
Tror nog det blir till att framkalla lite kort och förmodligen börja med den där köksväggen . . .
Och ja - även ta det lungt, ta mina tabletter och tänka på mina mattider. . . suck :(
Men just nu så skiner solen - yes - vi har alla sett rätt, och världen kan helt plötsligt inte bli mer underbar!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin