Per Gessle rules. Tack älskling!


Publicerat den: 2007-07-23 [12:30:22]

Goddagens Sverige.
Här ser jag att det var länge sedan så bloggen blev uppdaterad, men tyvärr så har jag varit dödstrött efter en kanonhelg med våra närmsta vänner.
Lördagen hade jag och älsklingen fullt upp med att handla och laga mat. Och jag kan stolt säga att min älskling är duktig i det bulgariska/grekiska/turkiska köket och kan både göra moussaka, tatziki och shopska salata utan några som helst problem :)
Älsklingens syster med man, hans bästa vän med sambo och senare under kvällen så kom även min bEsta vän med sambo. Slottsskogsvallen var proppfull med mäniskor, men det gjorde inte så mycket  när jag hade min varma och trygga man bakom mig hela tiden. Vi dansade till "tycker om när du tar på mig" och en del andra sköna låtar. Vädret suprisade mig också, med att solen tittade fram och måsarna sjung så där underbart som bara de kan göra under sommaren.
Kvällen rundades som sagt av hemma hos oss igen och både älsklingen, jag och vovvso var helt slutkörda men lyckliga igår kväll. Tack min älskling för den fina presenten och Per Gessle blev därmed min första konsert som jag varit på!!!
image339

image340



Nu är det dock en ny vecka och nya tag med både mat, träning och mediciner...
Måndagen inleds med en promenad i regnet och därefter någon timme på trampmaskinen på SATS.
Och nu snart om ca 20 min så är det Days of our lives - och självklart så sitter jag bänkad framför skiten, hahaha.
Hoppas ni alla får n underbar måndag.

Kommentarer
Postat av: Anonym

åå vad kul med konsert! var han bra live? hört att det ska vara mkt allsång till hans låtar =)
kram

2007-07-23 @ 17:40:40
URL: http://evelinastrand.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin