Ush så tröttsamt då.


Publicerat den: 2007-07-17 [20:40:43]

Jaa - inte nog med att jag inte gjort mer än tränat idag, så är jag också så där dödligt trött.
Sätt mig var som, så somnar jag eller i värsta fall - hamnar ikoma, när som :/
Det känns som om kroppen har blivit invaderad av utomjordingar eller något . . . haha, pinsamt :/
Och så blir jag så trött på alla skitsnack och skriverier om Bulgarien. Skrivs det en sak så dyker det upp en massa andra.
Inser folk inte att det är upp till de själva att rå om one another?
Bulgarien har år efter år varit ett populärt resemål och det kommer det att vara länge till.
Sedan att det händer otäcka saker . . . Fine. Men det gör det överallt.
Låt oss inte förstora något som inte finns.
Nu blev jag alldeles för trött i fingrarna. . . .

Godnatt suckers....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin