Jag er hemma nu!


Publicerat den: 2007-06-18 [13:44:45]

Hej hej mina smo nissar!
Nu so er vi i bulgarien och njuter for fulla drag. Her er varmt och skont och menniskorna stressade...hahaha
Idag har vi hunnit med mycket. Bla. har jag varit hos polis och passmyndigheten for att fornya mitt leg, der fick jag boter for att det redan hade gott ut, men jag har ju inte varit her po hela oret....faaaaaannnn.
Elskingen ska tilldopas po lordag ockso, vi behover inga andra dokument till dopet och slipper venta tills nesta gong:) Stranden har vi ockso hunnit att ligga po....skoooooont, dock har ingen shopping egt rum en, men den som ventar po nogot gott.........
Besta venninan har jag ockso treffat. Hon och hennes sambo kommer ju att vara vora vittnen. Och her er traditionen forst att vi blir bjudna hem till de och supna under bordet. Jag och elsklingen moste under hela festen forsoka overtyga de om att fo bli vora vittnen:) hahahah, trevlig tradition det der..... Vi er po:)
Brollopsplaneringen borjar efter att faster och kusen kommer, alltso nu po onsdag.
Nu ska jag och elsklingen ut i solen igen....jag er veldigt sugen po en ny veska:)
Ha det gott mina smo nissar.

Pussar

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej på dig!! åh vad skönt o höra att resan gick bra och att du överlevde =)
hoppas alla planer går som det ska nu då! med bröllopsplaneringen o så! ska bli kul att läsa!
här i sverige är det tråkigt och grått!
kram

2007-06-18 @ 14:22:46
URL: http://evelinastrand.blogg.se
Postat av: Ahnna

Åhh skönt att du har det bra!/Ahnna

2007-06-18 @ 20:09:40
Postat av: Anonym

Ahnna: Tack tack, vi har det superbra!

2007-06-20 @ 14:10:21
URL: http://caitlin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin