Bröllopstårtan - en konst för sig . . .


Publicerat den: 2007-03-21 [11:12:38]

Idag finn et helt hav av olika tårtor att man vill ha den ena mer än den andra.
Även här kommer tankar och nästan ångest av att behöva väja endast 1 . . .
Hittade dock en sida med små cupcakes, där varje liten cupcake inte är den andra lik.
Fast då blir det ju ingen "riktig" tårta - och tankarna börjar åter igen.
Här kommer iaf lite smakprover på fin fina tårtor.

209239-25

1. Fin att ha som sommartema.

209239-24

2. Mycket vacker tårta som dock behöver vara lite högre.

209239-23

3. Sweet like hell.

209239-22

4. Mycket elegant tårta. Vitt och rött passar bra ihop.

209239-21

5. Även vitt och rosa är helt underbaaaart.

209239-26

6. Eftersom festen hålls nära stranden så skulle den här kompletera det hela???


209239-27

7. Pastellfärger. Underbart söt tårta.




Kanske?
Eller vad tycker ni????





Kommentarer
Postat av: Sommartjejen

Hej vännen!
Tack för länken.
Nummer 6 är precis den tårtan som vi hade på vårt bröllop, fast vi hade den i vit bakgrund med snäckor som var i både vita och bruna (musslor) och så hade vi rosa rosor eftersom jag hade rosa i min brudbukett och så hade vi lite sjöstjärnor.
Överst hade vi ett brudpar i marsipan där jag satt med min man liggandes i famnen och hans hatt låg på en avsats lägre ner.
Suuuuuperfin var den och gjord på Engelska Tårthuset i Gbg!

Tack för komplimangerna om min mage och jag håller med dig. Nu är det faktiskt inte såååå länge kvar, det känns betydligt närmare också nu när våren äntligen kom!

STOR KRAMIS!!

2007-03-21 @ 18:41:06
URL: http://www.sommartjejen.blogg.se
Postat av: Sommartjejen

PS: Lägger ut en bild på bröllopstårtan i min blogg så kan du kika på den där. DS

2007-03-21 @ 18:42:20
URL: http://www.sommartjejen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin