Temafärger och ett personligt bröllop . . .


Publicerat den: 2007-03-22 [10:52:36]


209239-28

Det som skaver mest i huvudet just nu är TEMAT på bröllopsfesten.
Jag och min fästman delar på två länder: Sverige/Bulgarien och hade först tänkt oss att hålla oss till det.
Både inredning, färger och mat/dryck kommer då att vara blandat från dessa två länder . . .
Funderar faktiskt på att hålla oss till just det temat med tanke på att gästerna blir en blandat kompott :)
Gillar också temat: Havet. Bröllopsfesten kommer nämligen att hållas nära havet eftersom jag själv har havet nära hjärtat . . .

Här kommer lite förslag på temafärger:

1. Marinblå och ljusblå- passar bra för bröllopmed ett marint tema.
2. Blå-gult / Vitt-rött-grönt. Svenska och Bulgariska flaggan.
3. Benvitt och rosa. Bara för att jag är en sucker på dessa färger.
4. Vitt och lila. Ganska mycket bröllop över det hela . . .

Kommentarer
Postat av: Karin

tack:)
riktigt fin blogg måste jag säga. Första gången jag är här.
Ha det superfint!

2007-03-22 @ 11:19:58
URL: http://karinolofsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin