Är tuppen vaken än?


Publicerat den: 2007-05-20 [07:06:18]

Ush - det är waaay to early for me just nu men jobbet kallar och jag måste vara där :(
Älskling är världens sötaste som stiger upp med tuppen för att köra mig hit, vilket betyder att man få nästan 1 timmes mer sömn. Tack älskling för allt det där, men du vet ju att det inte behövs. I love you anyway.
Så om vi räknar bort dagens lugna arbetspass, så har jag bara två kvar innan min lediga onsdag :) Hurra!!!
Och om jag nu är inne på att räkna så är det exakt 3 veckor och 5 dagar kvar innan planet lyfter med oss två. På väg till Bulgarien, Varna, med en drink i handen och solnegången bredvid :) Yes!!!
Hoppas ni alla där ute får en trevlig söndagsmorgon.
image75
Nu så är det kaffetid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin