Frukosten är dagens viktigaste mål.


Publicerat den: 2007-05-30 [10:54:12]

image180

God morgon Sverige!

Natten har varit smärtfri och även denna morgon.
Jag har börjat dagen med en bra frukost och en ordentlig kopp med mjölk och liiiite liiiite kaffe. Jag kan nämligen inte hålla mig borta från kaffet, och det ser en aning konstigt ut när jag sitter och luktar på kaffekannan på jobbet.
För tillfället är det Extrem Home makeover på tv och jag verkligen älskar det programmet. Att pengar går till människor som verkligen behöver dem . . . I have no words . . .
Well well. Snart dags för jobbet då. Näst sista dagen innan min långledighet.


Tänk nu alla småttingar där ute på att äta en ordentlig frukost.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin