Prova brudklänningar på fredag - med . . .


Publicerat den: 2007-05-30 [23:52:28]

Idag har jag kunnat ta något glas vin:) and I feel happy!
Snart är det dags för den svala (?) sängen, dock vet jag icke om den är så sval, älsklingen slumrar redan ju . . .
Dock är de 4 dagarna på jobbet för denna veckan nästan slut. . . .ja nästan - endast morgondagen kvar ju .. . .yeah.
Hur som. Nu ska jag prata lite om brudklänningar.
Då det kommer till den magiska vita och fantastiska klänningen så ska ju mor och dotter först ut och prova.
Eller?
Och så är det pappan som vanligtvis leder sin dotter fram till altaret där den framtida maken väntar . . .
yeah yeah.
Vill ni veta något?
På fredag ska jag prova brudklänningar.
MED MIN FAR!!!
Min paps och jag.
Jag och min far.
Min älskade far.
Vi har upplevt och överlevt mycket ihop.
Vi har upplevt och överlevt allt ihop.
Därför ska vi också uppleva och överleva detta ihop.
Det ska bli underbart.
Därefter har jag tänkt ta några glas vin med far min och bara vara: Far och dotter.

Går vi against the trend now - eller????

image182

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha spelar det nån roll? jag provade med min syster =)
kram

2007-05-31 @ 07:59:15
URL: http://evelinastrand.blogg.se
Postat av: Elin

Oh vad underbart med bröllop.... Hoppas att ni hittade en riktigt underbar klänning.... :)

2007-05-31 @ 08:00:29
URL: http://nevnarien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin