Bröllopspyssel inom kort.


Publicerat den: 2007-09-25 [22:19:54]

image549

Underbar bild - jag blir så glad av att titta på den.


Mina vänner. Nu på fredag eller lördag så har jag tänk sätta mig med bröllopsboken och fortsätta fylla i den med vackra ting. Tidningen - Allt om bröllop har väldigt fina saker och många fina ideér och bilder att lägga in.

♥Ringar.
♥Gåvor till gästerna.
♥Mera slöjor.
♥Dekoration.
♥Brudbukett.

och fastän jag har mina förslag och ideér på hur det mesta kommer att vara så skadar det aldrig att få ännu mera tips och förslag. Och än är det inte för sent att ändra sig då det kommer till bukett, gåvor, ringar osv...
Teddy. Kom nu ihåg på att fokusera på en sak i taget. Annrs blir det bara en stor röra och du mera förvirrad...

Och om jag har orken och tiden så sitter jag och stämplar och klistrar lite inbjudningskort.

Kommentarer
Postat av: Evelina

ja tidningen är mkt bra!! Hoppas du får mkt inspiration, jag tycker man blir så sugen på att ändra det mesta när man läser om alla sätt man kan göra saker på!
kram

2007-09-26 @ 08:58:00
URL: http://evelinastrand.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin