Ett tidigt hej då:(


Publicerat den: 2007-09-10 [21:08:36]

Godkväll mina älsklingar.
Idag är början på en ny vecka och jag tänker starta upp med att lägga mig i tid för en gångs skull.
Imorgon ska man upp runt 06:30 tiden ( vilket är ca 1 timme och 15 min mer sovmorgon än förra jobbet) - men eftersom jag vill vara pigg och klar i huvudet så ska jag träffa min vän sängen tidigare ikväll :)
Först en kopp thé och så Mean girls på fyran :) Den är riktigt bra faktiskt :) Se värd i iaf!!!
Eller vad tycker ni???

.
.
.

Imorgon är det en ny arbetsdag och nya tag.
Jag trivs så jäkla bra med arbetsuppgifterna och är verkligen intresserad av allt som händer under dagen. Klockan tickar på som bara den och idag hade jag tom glömt bort att vi stängt för dagen :)
Mitt första spinningspass för denna veckan kör jag imorgon också:) Härligt....

So far - so good:)

Puss på er och ett tidigt godnatt.

Kommentarer
Postat av: Evelina

gud vad skönt att du trivs så bra!!!
glassen var smarrig som bara den! hihi!
kramar

2007-09-10 @ 21:16:31
URL: http://evelinastrand.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin