Pepptalk thanks.


Publicerat den: 2008-04-28 [22:20:24]


image1443

Godkväll bloggen.
Måndagen tar sina sista andetag och jag småtittar på sesongsavslutningen på Prison Break. Dock lockar sängen. Vovvso ska rastas tidigt. Därefter väntar jobbet. Spinningen och step-upen. Dusch av mitt långa hår :( Och även hinna varva ner och ta det lungt här hemma. Efter imorgon är det inte långt kvar innan man får vila igen. Som allra mest längtar jag dock tills på fredag. Då är Tappens flickor samlade för att dricka vin :) För mig blir det något glas innan jag blir hämtad av min man. Grill, vin och goda vänner väntar på kvällen.
Nu är jag peppad för att jobba igen.


Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin