Ett bra förtroende är A & O.


Publicerat den: 2008-12-17 [21:30:30]


Fin fina Asparohovo bron som delar våran del från stan. Vi åker till höger för att komma hem tills oss. Underbart.



Ush sicken seeeeegdag det har varit idag. Men ändå inte.
Ingen förlossning men en massa övervakning och bekantskap.
Och det är ju otroligt viktigt då man vill skapa ett bra band mellan bm och paret.
Idag fick jag till ett det. Ett fint band skapades mellan oss och jag får vara nöjd med det.
Barnets födelse är stort men det är ännu större att skapa ett bra förtroende och fint band mellans bm och paret.
Nu ikväll sittre jag och min man här. Jag var varit och lyft skrot på SATS med mina klena armar och så har  vi käkat kyckling och gosat. Snart är det dags för mrs bed.
God natt söta vänner.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Heeeej!

Jag söker väl lite överallt så får vi se var / om jag kommer in :)

Var bor ni någonstans?

Nu ska jag krypa i säng, är helt slut!

Kramar

2008-12-17 @ 21:39:53
URL: http://misshannie.blogg.se/
Postat av: sara

jättefin bild=)

2008-12-17 @ 21:41:39
URL: http://flippaut.blogg.se/
Postat av: Anonym

jättefin bild=)

2008-12-17 @ 21:41:49
Postat av: Hanna

Jadå, jag kan allt tänka mig att flytta.

Skulle var roligt att plugga i Göteborg men det är väl jättehöga intagningspoäng där...

Vi får se hur det kan bli =)

Hur ska du fira julen då?



Kramar

2008-12-17 @ 21:48:09
URL: http://misshannie.blogg.se/
Postat av: teddy [stolt blivande barnmorska]

Anonym: Tack tack hurredu:)

2008-12-17 @ 21:51:13
URL: http://caitlin.blogg.se/
Postat av: Saannis-Ung Blivande Fru

Åh vilken vacker bild och vad mysig staden ser ut. Några planer inför helgen? Kramen och puss

Postat av: Maria Eriksson

Hejsan!



Jag vet inte om du minns oss, men vi kom in på förlossningen när du gick din första natt där i Borås. Maria och Johan med en massa piercingar :P Först och främst vill vi tacka för ett väldigt trevligt bemötande! Vi tyckte även att ditt namn var så himla fint, så vi har nu döpt våran lilla tös till Theodora :)



Ha det jättebra!

Mvh Maria, Johan och Theodora!

2008-12-18 @ 01:06:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin