Aj aj aj.


Publicerat den: 2008-02-25 [20:52:03]


image1165

Godkväll mina vänner. Förlåt för en dålig uppdatering - men det är ju måndag och jag har varit igång hela dagen.
Ett träningspass för inleda min dag och därefter väntade en intensiv dag och kväll på Droppen Nordstan...
Vi tänkte gå och lägga oss tidigt ikväll så jag får säga tack och hej för mig ikväll. Jag återkommer imorgon igen. Har en massa ont på högra sidan av min mage. Jag är svullen och spänd och kan knappt lyfta höger ben. Så jag avvaktar till imorgon innan jag börjar skylla på blindtarmen - så vi får se.
Hoppas ni sötisar som läser här inne har haft en bra måndag. För nu är en av de värsta dagarna på den här veckan över och vi kommer allt närmare helgen.

Puss på er och ha en fin kväll.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du får krya på dig snäckan och hoppas att mag ontet går över under kvällens gång..ha en skön kväll...stor kram på dig med :)

2008-02-25 @ 21:00:34
URL: http://Blondis81.blogg.se
Postat av: evelina

men usch! hoppas det INTE är blindtarmsinflammation!! hoppas lite sömn hjälper, och kanske får du dig en skön massage innan dess med =)?

kramar

2008-02-25 @ 21:27:07
URL: http://evelinastrand.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin