Att inte göra ett piss.


Publicerat den: 2008-02-17 [12:45:18]


image1121

Ingen träning idag. Inga måsten idag. Jag tror nog att 5 dagars träning med dubbla pass räcker för denna veckan. Nästa vecka är det dags för nya tag och nya krafter - eller hur var det nu igen? Jag är sååå trött och känner mig inte alls utvilad efter helgen. Det är som om jag alltid befinner mig på jobbet, på SATS - jaaa- överallt än hemma. Jag måste lära mig att inte planera helgen redan på måndag utan bara göra ingenting. Det är det helgen är till för. Att vila upp sig och ladda batterierna. Jag är bara så rädd för just det där - att inte göra någonting. Då tränar jag extra hårt och tankarna flyger iväg... Men jag ska fixa det. Nästa helg ska jag inte planera in någonting alls. Inga fester iaf. Inget sådant. Bara en härlig helg men människor som jag älskar.
Längtar till påsken och långledigheten. Längtar till den 25 april då jag och älsklinger skriver under. 3 dagars ledighet får vi på köpet :) Längtar till sommaren och bröllopet och alla lediga dagar :)

Kommande träningsschema:

Måndag - inget. Jobbar kväll:(
Tisdag - Spinning + step up.
Onsdag - Kondition + Spinning.
Torsdag -inget. Jobbar kväll:(
Fredag - Kondition + dans.
Lördag - Kondition + core.
Söndag - Aerobics.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin