Bläää for monday:(


Publicerat den: 2008-02-10 [21:26:35]


image1085
Blääääää for monday :(

Blää för måndagen - men å andra sidan - VAD SKA MAN GÖRA? Självklart det bästa av det. Vi kan ju som sagt inte ändra att det är måndag och måndag ska det bli för att fredagen ska komma lite fortare.
Imorgon kör jag ett dagspass vilket är bra. Jag går hem när de andra får jobba vidare :) Detta betyder träning för min del :) Yeyyyy :) Mina vänner. Jag önskar er en trevlig söndagskväll och lägg är tidigt så är ni pigga imorgon :)

Kommande träningschema:
Måndag: Spinning + trappmaskin.
Tisdag: Step - up.
Onsdag: Spinning + ev trappmaskin.
Torsdag: Vila.
Fredag: Dans+ trappmaskin.
Lördag: Core + trappmaskin.
Söndag: Aerobics.

Kommentarer
Postat av: Angel

Va söt du e gumman,önskar dig en trevlig kväll och toppen vecka.

2008-02-10 @ 21:31:13
URL: http://angelsmode.blogspot.com
Postat av: evelina

oh. my. god. du tränar ju omänskligt mycket gumman... hoppas du mår bättre av det så du inte byter en ful ovana mot en anna =(

hoppas måndagen blir super!!

kram

2008-02-11 @ 08:58:06
URL: http://evelinastrand.blogg.se
Postat av: älsklingen

Träning, träning träning....jag kommer inte gnälla ännu, men du det kanske börjar bli´lite överdrivet mycket fixering runt denna träning, nu är du uppe i 6 dagar ...plus att du kör 2 pass, eller kalla dessa vad du vill. Du tycker att det skall kallas ett pass, men en normal träningsdos är ett av de du kör. OCH om du nu skulle missa ett av dessa pass så blir du orolig, jag och Nemo hoppas verkligen att DU vet vad du gör. Som din vän skriver här ovanför, du kanske har gått lite hårt fram i träningen.
Men du vet att jag och alla andra tror på dig.
Jag vet att du vet igentligen vad som hjälper dig.
I Love you sooooooo much darling!!!!!
Kanske vi skall ta en tripp på lördags morgonen ner till skåne och sedan åka hem på söndagen?
Men då får vi åka tidigt, vilket inte gör nått, typ börja här ifrån klockan 7.
Vi får fundera på detta, jag skulle tycka det var roligt att hälsa på morsan, det är ju ett tag sedan.
Pussar på hela dig från mig!!!!

2008-02-11 @ 16:52:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin