Thank God its friday :)


Publicerat den: 2008-02-01 [06:16:45]

image1024Thank God its friday! Den bästa dagen på hela veckan :) Sista arbetsdagen på veckan som sagt. ett härligt spinningspass efter alla givarna väntar därefter. Lite synd är det att de har satt 3 gula pass - tre dagar i rad, vilket medför att vi som inte kan någon annan dag aldrig får spinna på högre nivå..... Men - det är ju därför förslagslådan finns och jag som aldrig är den som klagar... Hur som. Vad gör ni idag då? Jag ska på min tredje dejt ikväll :)

Kommentarer
Postat av: evelina

vad är ett gult pass?

i helgen jobbar vi, om jag är frisk vill säga =) men jag känner mig helt ok! frågan är om jag ORKAR...hm...

hoppas daten blir trevlig ikväll! vad ska ni göra? bio igen?

kramar

2008-02-01 @ 08:48:52
URL: http://evelinastrand.blogg.se
Postat av: Cim

Ha en underbar helg!!!!

Kramisar
Cimsan

2008-02-01 @ 10:36:28
URL: http://www.nygiftafrun.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin