År 2008 är välkommen.


Publicerat den: 2008-01-02 [12:51:03]

image892
Vilken nyårsafton vi haft.
Skratt, musik, mat, dryck och tom en del sentimentala tårar :) Men skoj hade vi iaf.
Middag hemma hos oss där 7 personer delade på mat, drinkar och vin.
Drinkarna fortsatte hemma hos älsklingens bästa kompis där sällkskapet utökades till över 20 personer :)
Vi dansade, drack mera drinkar och sköt raketer.
Så nu är vi alltså inne på år 2008.
Jag gifter mig med min älskling detta året.
Jag börjar läsa till barnmorska detta året.
Därför önskar jag er en bra start på detta året.
Hoppas det är fylt med glädje, skratt och många fina stunder.

Mina mål kort och gott är iaf:
♥Försöka leva lugnare.
♥Få en normalare kroppsuppfattning.
♥Sortera bort människor med dålig energi.
♥Hålla mina träningsdagar.
♥Försöka se lättare på saker och ting.

Kram på er.

teddy

Kommentarer
Postat av: Angel

Låter som en underbar kväll och vi hade det jättebra här också även om jag var sjuk *s*,ta hand om dig och god fortsättning gumman

2008-01-02 @ 15:46:12
URL: http://angelsmode.blogspot.com
Postat av: Maja

Oj, det var verkligen ordentliga mål. Men du har alla förutsättningar att klara det. Kram vännen!!

2008-01-03 @ 16:18:12
URL: http://missmor.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin