Årets första träningspass. Och ett hej då...


Publicerat den: 2008-01-02 [21:07:43]



Godkväll mina vänner.

Älsklingen och jag relaxar med våra vänner från England. De åker nämligen hem igen imorgon efter 4 dagar hemma hos oss och vi försöker spendera all våran lediga tid med de.
Min älskade kusin har åkt hem till Norge och jag saknar henne något så fruktansvärt. Det gör ont i mig att hon bor så långt bort :( Och det hoppas jag att hon vet!!!
Hur mår ni då??? Har året flutit på bra so far?
Själv har jag spinnat och bara degat i soffan idag.
Ska unna mig ett glas vitt nu och försöka koppla bort sskbesöket imorgon.
Tur att älsklingen ska med denna gången. Jag tror nog att vi båda behöver lite vägledning.

Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin