Biljetter till Bulgarien är hittade...


Publicerat den: 2008-01-08 [20:10:28]


image931
Godkväll mina vänner. Äntligen sitter jag i våran soffa och gör precis ingenting. Jo - väntar på att best vännen ska ringa, Dallas ska börja och jag förflytta mitt arsle till thékoppen...
Annars har dagen varit okey. Vi hade en del att göra på Ericsson och det var skönt när vi äääääntligen kunde rulla där ifrån :) Träningspasset (spinningen) kändes otroligt motigt men det fick gå... fastän det once again var en vik :(
Nyheter inför sommaren är att älsklingen fått tag på ett bolag som flyger direkt till Bulgarien- Burgas och som tillåter djur på planet :) Priset var mycket bra det också. Vi kommer då att resa på onsdagen - veckan innan bröllopet och ha god tid på oss att planera de sista detaljerna inför den 6 Juli!!! Vi bestämmer oss och bokar innan veckan är slut :) Äntligen!
Nu ska jag dock vräka i mig clementiner :) Jag är tokig i de :)

Kommentarer
Postat av: Evelina

skönt att vara där e vecka innan!

jaa ok, båda ringarna går på ca 30 000, lite för mkt egentlgien enigt mig, men lika bra att köpa de man vill ha på en gång! ska ni med göra hos guldsmed eller köper ni färdiga? det finns ju så sjuuukt mkt att välja på o allt är lika fint på sitt sätt!

jag älskar med clementiner men är mer inne på apelsiner nu =)

kramar

2008-01-08 @ 20:21:35
URL: http://evelinastrand.blogg.se
Postat av: Evelina

ja visst var de söta!! vill ha!! vet inte alls om de är vanliga, men det är ju ingen ras man har hört så mkt om... har hittat en kennel i sverige iaf, i upplands väsby? vet du var det ligger möjligtvis? de ska tydligen vara väldigt barnkära o det är ju viktigt =)

ja du får meddela vad det blir för ring =) jag är nyfiken! vi ska inte heller ha helt egendesignade ringar, utan göra om en modell så den blir som jag vill ha den =) men det är väl bara denna guldsmeden som har den antar jag eftersom det är deras egen design!

kramar

2008-01-08 @ 20:41:09
URL: http://evelinastrand.blogg.se
Postat av: Maja

Klart ni ska åka, va härligt för er! Å så spännande med bröllop!!

2008-01-08 @ 22:38:00
URL: http://missmor.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin