Bröllops to - do.


Publicerat den: 2008-01-15 [06:44:13]




Kort to do innan bröllopet:

Vigselringar -
inhandla till helgen.
Treats - inhandla på nätet och i Varna. Gott om. Även göra en av de här hemma.
Låtlista - best vännen och jag pysslar med detta om ca 2 veckor. Den fylls på under kommande månaderna.
Tårta - Självklart inköpas i Varna.
Bil - Hyra i Varna.
Menyn - Bestämma oss när vi väl är i land.
Skor - Var lite inne på ett par från ASOS men klacken är på 11 cm..... Kika vidare med andra ord.
Hindersprövning - ansöker vi om när vi väl satt datum för borglig vigsel här i Sverige.
Biljett till Varna - Har vi hittatd. Nu gäller det bara att köpa den.


Kommentarer
Postat av: Maja

Oj, vilken reaktion när jag läste det här inlägget. Tårarna började rinna. Det är nånting med bröllop som visar på sån stark kärlek, vilket jag är helt utan. Samtidigt är jag så himla tacksam att du har din älskling som stöttar dig, jag känner dig inte, men det är underbart ändå.

2008-01-15 @ 07:31:20
URL: http://missmor.blogg.se
Postat av: Evelina

godmorgon =)

japp idag är jag ledig, eller jag har fått uppdraget att göra schemat mot att vara hemma 2 dagar!

ja det där med papper om man ska vigas utomlands har jag ingen aning om. Ring skatteverket? för det är väl dom som har hand om det? Det enda jag vet är att en hindersprövning gäller 4 månader i sverige. men är det samma som om man gifter sig utomlands?

ha en bra dag!

kram

2008-01-15 @ 10:52:00
URL: http://evelinastrand.blogg.se
Postat av: Evelina

vad skönt! ett papper mindre är ju ett papper mindre!

nja stressad är jag inte, men lite nervös, så där så det pirrar lite i magen när jag tänker på det =) värre lär det väl bli så jag försöker att inte tänka på det haha =) hur är det för er då? =)

kramar

2008-01-15 @ 19:48:08
URL: http://evelinastrand.blogg.se
Postat av: Malin

ska ni gifta er utomlands? :)

2008-01-17 @ 09:08:24
URL: http://xxmalin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin